Monday, October 1, 2012

Mari Merancang Kehidupan...


Salam kepada sahabat yang saya kasihi kerana Allah. Semoga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah.
Amma ba’d.

Agak lama saya tidak mencoret di sini. Hendak dikatakan saya sibuk, saya malu kerana lebih ramai para asatizah di luar sana lebih sibuk jadual dan masa namun masih sempat mencoretkan sesuatu di laman maya buat tatapan pembaca. Namun, itulah hakikat hidup; semakin meningkat dewasa tugas dan tanggungjawab tidak pernah berkurang. Semoga Allah membantu hambaNya yang penuh kedahifan ini.

Alhamdulillah sebulan telah berlalu saya di US ini dalam tahun akhir. Sehingga sekarang, semuanya masih berjalan mengikut perancangan yang saya rancang sejak di Malaysia semasa cuti summer lepas. Semoga Allah membantu dan mempermudahkan segala urusan saya dan sahabat semua.

Rancanglah demi kebaikan masa depan kita. Sesungguhnya orang yang gagal merancang adalah mereka yang merancang untuk gagal.

Kak long tiada dalam gambar
P/S: Kak long saya dijangka melahirkan anak sulongnya pada hujung bulan ini. Semoga Allah memudahkan urusan kak long saya.

No comments: