Wednesday, May 13, 2009

Saya TaK Nak kAwaN DengAn AbDUllAh bIn UbAI BiN SaLul

Assalamualaikum saya ucapkan kepada semua rakan-rakan.semoga kalian sentiasa dalam bimbingan dan hidayah Allah.

Sebenarnya saya tidak suka untuk berkawan dengan Abdullah bin Ubai bin Salul kerana apabila dia berjanji, dia sering memungkiri janjinya.

Bila dia bercakap, tidak ada satu pon yang betul melainkan semuanya dusta belaka.

Kalau dia diberi amanah,pasti dia akan khianati.

Andai ditakdirkan dia menjadi calon ahli dewan undangan negeri kawasan saya,saya pasti berkempen untuk menentangnya.

Sebenarnya, Abdullah bin Ubai bin Salul telah lama meninggal dunia, namun begtu ramai waris-waris yang dia tinggalkan.

Mereka ini tidak boleh tengok orang senang.mereka sering menindas orang yang lemah.

kepada rakan-rakan saya,marilah kita menjauhi diri kita daripada berkawan denagn orang macam abdullah bin ubai bin salul.

Allahumma tohhir qalbi minan nifaq..........

No comments: